Pages

Thursday, November 02, 2006

Surat


ragam manusia

Bismillahirrahmanirrahim,

Surat ini ****tulis nak bagitau luahan hati **** kat mama dan abah.Abah,mama kalau boleh ****nak berenti sekolah buat sementara.**** memang dah tak boleh belajar lagi.Apa yang cikgu ajar semua tak masuk. Mama ada cakap hati tu yang penyakit **** ni perlu masa untuk sembuh.Sebenarnya **** dah x de masalagi.Thn depan dah nak SPM.**** kena penyakit ni sejak Form 2 lagi.Dah 2 taun **** hidup derita.Perasaan **** sepanjang 2 tahun tu hanya Allah je yg tahu.

Pasal sekolah ni pulak,**** rasa sekolah ni memang bosan.kat dalam kelas **** rasa macam orang bodoh sebab ada perempuan.Bagi **** kalau sekolah dululagi senang belajar.****datang sekolah pun sebab kawan.Tapi ****bukan nak mintak pindah sekolah atau ape.****cuma nak sembuh je.Selagi ****x sembuh selagi tu ****x boleh belajar.****dah x kenal diri ****ni siape.

Waktu kat *****dulu,setiap kali keluar dari rumah je *** rasa takut x tentu pasal.Bila mama ade baru hilang rasa takut tu.Susah betul nak jadi l***** bila dah kena benda ni.

No comments: