Pages

Thursday, January 04, 2007

SUNYI

Sunyi , tidak bising, sepi, diam atau pun orang yang selama ini membuat kita riuh sudah tidak ada disekeliling kita lalu kita pun jadi bisu......tak dapat nak beleter lagi , begini lah perasaan ku ketika ini.....

Anak ku yang sulung pulang ke Unisel ,Batang Berjuntai. Angah pulak ke UPM, Serdang. Akak pula ke MMU, Ayer Kroh. Dan dua orang adik2nya dah masuk asrama Sek Tinggi Kluang. Cuma tinggal aku ,suamiku dan Pushie saja di rumah....




Waktu petang selalu nya aku akan bermain pingpong dengan anak bongsuku yang tak pernah rasa puas hati kalau dia kalah....

Yang lain tu lebih suka mengadap Tv dan komputer.....kerja mereka asyik download lagu kemudia main games on line......mana aku dan abah nya tak bising bukan nak surf maklumat2 penting ke atau berita2 semasa ke......asyik2 games dan lagu je.

Sekarang semuanya dah balik asrama.....aku dan suamiku betul2 rasa sunyi......nasiblah ada Pushie....tempat aku nak memekak......mana taknya asyik mengasah kukunya kat kusyen dan carpet aku je....betul lah kucing ni bila aku marah dia buat2 baik bila aku pusing ke lain dia start cakar balik.....kereta suami aku pun habis bercalar2 ......nak mampos betul kucing ni !

Pushie yang juling!!

No comments: