Pages

Tuesday, October 02, 2007

Selamat kah akidah kita?

Semalam sesudah saya melihat You Tube tajuk Bongkar Kristien, banyak persoalan dalam kepala saya terjawab.....kenapa Palestine , Iraq , Afghanistan tidak henti2 di serang oleh orang2 kafir.Selain motif politik yang saya cuba pahami ada lain yang bermain di kepala saya iaitu kenapa Islam di timpa azab yang kuat di sana.

Apakah mereka menzalimi diri mereka sendiri maka azab itu turun. Kalau begitu dari segi apa?Mungkin juga Allah turunkan UJIAN yang BESAR kerana mereka berpegang teguh pada Islam agama yang haq dan mati mereka tidak sia2.

Manakala kita di Malaysia di gula2kan dengan negara masih harmoni tidak ada peperangan makanya kita juga harus bersyukur....Mana lagi bagus mati di dalam iman atau mati kekufuran? Negara2 di atas adalah contoh2 negara Islam yang menolak Budaya Barat secara total. Sekarang Amerika sedang merangka untuk menyerang Iran pula. Kenapa? Apakah Iran akan senasib dengan Iraq?

Kalau ikut kan pendapat bodoh saya sudah tentu mahu Iran hentikan program Nuklear nya agar tidak diserang oleh Amerika dan turut saja kemauan mereka lalu jadi lah sperti Malaysia, aman , harmoni dan takut mati berperang.Bukan itu saja lagi dasyat banyak yang akan mati kekufuran apabila agenda orang2 kristien dapat menyelinap masuk ke dalam kehidupan orang2 Melayu Islam di Malaysia sama yang berlaku di Indonesia.

Apa visi, misi dan strategi para ahli agama kita di Malaysia untuk melawan visi,misi dan strategi orang kristien? Sungguh lah firman ALLAH SWT kafir itu musuh kamu yang nyata.

Saya ingin menyatakan dengan rendah hati bahawa wadah2 yang di sampaikan oleh ahli2 agama kita di dalam surat2 khabar sudah tidak terberkas dalam jiwa saya. Mengenai dosa pahala mengumpat ,mencuri dan berbohong yang di ulang2 . Soal taqwa soal tauhid dan lain2 yang sepatutnya sudah di ajar di sekolah rendah dan menengah. Sekarang soal visi ,misi dan strategi ntuk menepis ,menapis dan merawat hati yang sudah di racuni oleh agenda2 kristien dan yahudi.

Walau kita tidak di serang dengan senjata tetapi kita lebih parah .Maka saya berani katakan di Malaysia bukan sahaja seorang Lina Joy telah lahir tetapi beribu2!

Apa tugas pemerintah kita didalam hal ini ...ada tak peruntukan untuk menangkap orang yang cuba menyebarkan agenda Kristien pada penganut Islam di negara kita sendiri. Jika ada tegakkan CEPAT sebelum TERLAMBAT! Dari segi AGAMA ada kah berdosa jika penyebar2 dakyah ini di bunuh? Apakah ini boleh menjadi cabang2 JIHAD untuk penganut Islam di Malaysia?

Atau seperti biasa kita rakyat Malaysia mestilah bersabar dan bersyukur kerana negara kita masih aman ,tiada kacau bilau dan boleh cari makan. Sama seperti agenda orang kafir pemerintah melayarkan bermacam2 bentuk hiburan agar anak2 muda leka dan tidak masuk campur hal2 agama dan politik negara. SAMPAI BILA ?

Satu hari nanti saya tidak terkejut dengan ungkapan Islam dan Kristien itu sama ,begitu juga Hindu dan Budha...menyembah Tuhan yang sama......maka larilah akidah. Sekarang sudah ada Kongsiraya , Deparaya.....Pilih Raya dan Pilih Agama.

No comments: