Pages

Wednesday, April 16, 2008

Kisah Sang Kelembai

Ini bukan kisah dongeng dulu2 mengenai Sang Kelembai yang amat di takuti oleh orang2 Melayu purba kala termasuk semasa aku kecil2 dulu.Orang2 Melayu dulu takut sangat kena sumpah jadi batu...kenapa BATU? yang selalu di jadikan bahan sumpahan orang2 Melayu...mengapa tak jadi kayu ke air ke...Ingat cerita Si Tanggang?

Ini bukan cerita Sang Kelembai yang boleh tegur orang dan jadi batu..ini blog Sang Kelembai yang di tuduh menerima satu juta RM kerana memohon maaf dan mencium tangan Pak Lah, the Perdana Menteri.

Hmmmm...awat sikit sangat..kalau tak salah orang DAP dapat tawaran berkali2 ganda tetapi menolaknya...sampai berpuluh2 milion...Kalau Sang Kelembai dapat itu rezki dia...dan sekadar nak mohon maaf dan cium tangan ,macam pucuk di cita ulam mendatang.DOSA terhapus DUIT dapat ....

Aku pun tak paham dengan orang PR ni....kenapa marah2 kat dia sebab mohon maaf dan cium tangan Pak Lah...sekurang2 dia gentlemanla berani minta maaf .Yang lain2 tu berani ke atas nama Islam.

Aku adalah salah sorang pembaca setia kolumnya dari dia kena buang kerja lagi..tugas nya ialah menegur Pak Lah begitu juga bekas PM yang dulu. Mision nya hampir selesai...SO ? Dia bukan penyokong PR dia adalah UMNO.

Alasannya dah di tulis dalam blognya sila baca dan di sini aku juga akan melakukan yang sama walaupun tak dapat satu sen pun!

No comments: