Pages

Tuesday, April 29, 2008

Questionaires


Baru2 ni aku antar e mail kat kekawan aku










Soalan aku apakah mereka percaya bahawa Dtk Anwar meliwat....ramai yang jawab tidak dan sorang kata tidak tahu..tetapi jawapan yang kawan aku bagi kat bawah ni buat aku KETAWA sungguh2...

--------------------------------------------------------------------------------------------------
aku kalo bab politik ni malas nak ambik tau. orang ni kata orang tu, orang tu kata orang ni Pada aku semua sama, hipokrat. Masing2 rasa diri masing2 dah cukup bagus. Orang ni kata orang tu pentingkan kroni orang tu pun cakap orang ni cam tu. pada aku sape yg memerintah semua dulukan kroni sendiri. Orang kata pak lah ambik menantu jadi mp tapi pada aku anuar berahim lagi dasat. habis anak bini dgn dia sekali kalo boleh nak memerintah malaysia. Kalo bab anuar berahim tu meliwat mana la kita tau. Lagi pun sape la kita ni nak tahu tepat atau tidak sesuatu isu tu. Fakta boleh diputar belit weii.Tapi yang aku tahu anuar ni dari masa sekolah lagi suka memberontak. Asyik nak reformasi je. Aku rasa kalo dia memerintah negara mau rasa nya huru hara negara ni, kalo dah sikit2 nak reformasi je. Mau lingkup negara. Dah tu Dia jadi pm, bini dia jadi tpm anak dia jadi menteri kewangan. Cukup lengkap tu. Anyway aku benci politik ni lebih2 lagi politik tak jujur. Lagi pun suara aku dalam politik ni terlalu kecik, orang tak dengar pun. Nak wat camna.



Date: Wed, 23 Apr 2008 15:54:18 +1000
From: queennoor60@yahoo.com.au

Salam kawan2 semua...

Cerita ni tak habis2 ,

Dah tenguk You tube, BBC hardtalk interview dengan Dr Mahathir? Bila di tanya pasal Anwar Ibrahim Dr Mahathir tidak berganjak dari menyebut salah laku ex timbalannya.Dan salah satu dari nya ialah kes liwat.

1)Soalan saya ,adakah anda percaya Anwar Ibrahim meliwat, tolong jawab ya atau tidak.


Untuk sekadar mengenali Anwar Ibrahim di sudut penyokong UMNO sila baca di bawah:
here.

Bila di bandingkan cara Dr Mahathir jawab dengan Sdr Anwar kita jawab di BBC Hardtalk...aku masih kata macam laut dengan kolam ....Sdr Anwar kena banyak belajar dan sayangnya gurunya dahulu Dr Mahathir tidak lagi mempercayai nya untuk menurunkan ilmu tersebut.

No comments: