Pages

Thursday, July 10, 2008

LEPAS GERAM

Baru nak tulis dah masuk satu msg dari Alan, katanya stethescope nya pun hilang....another 100+ ....UPM dah lahirkan pENCURI2 BEKALIBER alaf PAK LAH ke?BOLEH TAK AKU TURUN SENDIRI BUAT SIASATAN???

MengapaLAH aku masih nak salah kan orang tua yang tak berdosa tu. Aku pun tak tahu...MUNGKIN aku tengah marah pasal lain . Tadi baca news dari PEnang tuduh Jabatan Agama Islam suka curi mayat orang Hindu...dan bukan tu saja duit2 keluarga Hindu tu pun mereka kemut masuk dalam Baitul Mal .Sekarang orang Hindu yang hidup nak tuntut balik sebab mereka tak percaya saudara mereka masuk ISLAM.MANA SUARA PAK LAH SEORANG IMAM AKA ANAK IMAM???

Aku nak tanya kat orang HInDU ni kalau ahli keluarga dia masuk KRISTIEN awatnya hampa diam je, tentu mati tak masuk kubur HINDU kan,berapa ramai orang INDIA masuk KRISTIEN tak bising pun KAPAL SINK si lawyer buruk tu...Awat takut sangat dengan ISLAM .Benci orang Islam makan daging lembu tapi tak makan daging babi.ATAU tolong bagi satu saja SEBAB yang aku rasa boleh REDAKAN MARAH KU.

Aku rasa negeri PAK LAH dan JUGA ANWAR IBRAHIM ni akan menjadi duri dalam daging kerana mereka akan timbulkan berbagai2 propaganda dan bantahan. KENAPA agama BUDHA, HINDU, KATHOLIK dan yg lain2 tidak menjadi sasaran mereka...apakah sebab tak de gereja ke ,kuil ke ,tokong ke ,aku tenguk bersepah je...kat tempat aku ni saja KUIL ada 3 buah.Sebab nak elakkan dari robohkan kuil jalan yang sepatutnya terkena kuil pun boleh di anjak ke sebelah yang tak patut di anjak.TAK PUAS HATI LAGI?

No comments: