Pages

Sunday, August 31, 2008

PENULIS

Dari kotak e mel:

Ani, i notice u mmg pandai menulis. i tak jemu2 baca coretan u. i rasa i lebih byk tau cerita u skrg drp masa di hostel dulu. Apa kata u tulis novel and get it published. tajuk apa2 pun takpe. soal penerbit jgn risau. i ada kenalan yg sedia menerbit. nama dia Ainon muhammad. mana la tau kot2 meletup mcm Harry Potter pulak. Tak pasal2 jadi jutawan............i'm serious ni.(pengarangharry potter seorang wanita)


Aku tak nafi kan yang aku dulu memang suka berangan...banyak tenguk cerita Hindustan agaknya...tapi seriously kalau aku betul2 mahu buat .. hari tu aku beperluang jumpa kawan pada kawan aku seorang novelis..anis ayuni, di http://anisayuni21.blogspot.com/...katanya satu novel dia ambil 6 bulan untuk siap..mak datuk...boleh ka aku jadi sesabar itu....kalau dia sebulan aku paling kurang setahun...bosan2!

Kalau lah ada orang nak tolong tulis dan garapkan cerita aku ..itu lebih bagus dan berkesan ...i have a lot of stories to tell you haven't i?




No comments: