Pages

Thursday, September 04, 2008

Hari ke empat


Sedang tunggu waktu berbuka...


Hari ni dah masuk hari ke empat berpuasa dan hari kedua aku tak nampak Arni...hari ini terutama di sebelah petang hujan berterusan dah masuk hari ketiga..lebat pulak tu!

Semalam mungkin hubby bossan sangat di rumah.Maklumlah anak2 semua dah balik ke tempat masing2.So dia ajak berbuka di luar...di luar pun rupa2nya tak kurang bosannya.

Ingat kan sampai di bandar hujan akan reda, rupa2nya sampai ke malam.Kesian pula tenguk khemah2 pasar ramadhan yang tak de orang .Di restoren kami order nasi goreng kampung je sebab kata tukang masak itu yang paling cepat dan bila makan..hmmm sedap lagi berbuka di rumah.......

Apapun ,Mudah2an hujan rahmat ni hanya turun di permulaan Ramadhan saja dan akan berhenti secepat mungkin..sama2lah kita doakan ya.

No comments: