Pages

Wednesday, January 27, 2010

INSPIRING



Baru je balik dari pusing kebun dengan abah. Panas terik ,pekerja cuti hari ni cuti hari union,, tapi jentera yg korek parit tetap kerja hari ni. Sebab panas terik dan tengahari rembang ,aku sempat ter lentuk dalam jip semasa abah tenguk kerja yang dijalankan......lepas tu apa lagi kena tegur le..apa le mama ni tidoq tak sedar diri sampai pekerja tenguk@@@@@

Balik rumah leganya...pas mandi dan sembahyang ...dapat tenguk video ni.

Tenguk video ni buat aku ketawa sorang2 . ia beri aku ilham jugak macamana nak ikat reben dan gantung anak patung teddy bear kat depan keeta tu...

No comments: