Pages

Tuesday, February 16, 2010

Tempat2 Menarik Di MALAYSIA



Aku akui yang aku rasa malu bila orang luar Malaysia tanya aku dah pergi tenguk tempat tu tempat ni...dan kemudian dengan perasaan hairan campur pelik campur ingin tahu kenapa kami belum sampai sedangkan tempat tu dalam negeri sendiri jer....depa yang dari luar pun dah sampai. So dengan semangat tak mau menjadi bahan kehairanan maka aku tekad nak jelajah serba sedikit tempat2 menarik di Malaysia ....

Dulu dah pergi Cameron Highland ...minggu ni kami pergi
ke Aquaria di KLCC dan Kawasan kelip-kelip di Kuala Selangor..

Nanti aku akan ceritakan serba sedikit pasal tempat yang aku lawati ni supaya aku tak lupa ...














No comments: