Pages

Wednesday, September 01, 2010

Dah Nak Raya

Dah tinggal kurang 10 hari lagi untuk berpuasa(sedih )

Aku masih belum buat biskut lagi ~entah kenapa semakin malas nak buat biskut ~bila malas datg otak pun bercakap macam ni... membazir duit la ,bukan eluk untuk kesihatan pun makan manis2 ni... baik buat laksa 1st Raya ,popiah goreng inti otak2 ke atau inti sayur atau samosa ke..

Masaalahnya boleh ke buat sebb raya nanti tentu aku nak berjalan sana sini dari tunggu rumah.Pandai pulak cari biskut yg sedap 2 nak makan ,tak aci ... tak leh jadi ni aku kena buat juga biskut malam ni jugak!

Suami pulak belum buat keputusan berapa hari nak ambil cuti ,bila nak mula bercuti~ entah2 malam ni dia ajak balik kan terbantut cita2 aku nak buat biskut.... susahlah nak buat plan kalau ikut kepala suami~akhirnya nanti ada yang rasa tak puas hati...

Dan seperti biasa aku kena siapkan duit raya note RM 10 ,RM 5 ,RM 2 and RM 50~ ikut pangkat ~ramai dah anak buah yg bekerja tahun ni, temasuk anak sendiri sambil terdengar muzik gembira di cuping telinga....

Mudah2an tahun ini sempat mohon maaf dari orang2 yg banyak aku buat salah,mudah2an orang2 yang pernah aku sakiti atau aku buat salah sudah memaafkan aku lama dah. Mudah2an aku tiada berhutang dengan sesiapa pun di dunia ini cuma hutang aku dengan Allah SWT.

Akhir sekali Maaf Zahir Bathin.

No comments: