Pages

Thursday, November 18, 2010

Hari convo anak ~21 Nov

Dulu hari konvo anak yang ke dua di UPM.
http://naha-ragammanusia.blogspot.com/2010/10/sekitar-convo-upm11102010.html


Dua hari lagi konvo anak yang no satu pulak di UNISEL dan semestinya aku tak mau ketinggalan nak buat persiapan hari kejayaan anak aku tu...orang dah bergelar sarjana.Macam biasa lah tak sah kalau tak gubah hadiah ,kali ni dah tak mau pakai patung tedddy sebab banyak sangat orang pakai. Kali ni pakai soft toy yang bentuk empat segi ada kaki dan tangan tapi tak der hidung ala2 katun sponge tu. Patung ini warna merah bukan kuning .

Anak aku no 2 tu dah ambil balik kemeranya jadi aku terpaksa pinjam kamera orang lain pulak untuk ambil gambar hasil tangan aku ni...huh bila la aku nak beli kamera murah untuk diri sendiri.

No comments: